+31 6 16425356        

Ervaringen van klanten:

logo gemeente Maassluis

Laura Eylen, manager bij Gemeente Maassluis

“Godelieve en Jan laten me mijn blinde vlekken zien en schudden me wakker als het nodig was. Hun aanpak vanuit talent is heel positief en werkt voor mij én mijn team heel goed." 

logo Avans Hogeschool

 Danielle Roozekrans, leidinggevende bij Avans Hogeschool

“Godelieve gaf me met haar ‘ijsbreker’ talent in no-time inzicht in welke stappen mijn teamleden en ik moesten nemen om zin te houden in ons werk. We zijn daardoor beter gaan functioneren en samenwerken.”

logo Provincie Gelderland

Koen te Velde, projectleider bij Provincie Gelderland

“Je wordt je door deze coaching veel meer bewust van jezelf. Je krijgt inzichten die heel goed en praktisch werken bij het leidinggeven."

logo Stichting Groenhuysen

Janneke Leeflang, manager Stichting Groenhuysen

''Alleen al door één gesprek met Godelieve raakte ik zo geïnspireerd dat ik andere stappen ben gaan zetten. Met haar methode kunnen onze leidinggevenden de medewerkers inspireren en enthousiasmeren om zin in het werk te houden.''

logo Hoogheemraadschap van Schieland en de Krimpenerwaard

Wilma Windgassen, voormalig afdelingshoofd bij HHSK

“Godelieve reikt toegankelijke inzichten en ideeën aan, die je meteen kunt gebruiken. Dat is inspirerend voor leidinggevenden én leidingkrijgenden.“

logo Roelof van Echten College

Emiek van der Vijgh, onderwijsdirecteur

“Godelieve geeft met haar aanpak gouden handvaten voor leidinggevenden. Je zet daarmee je plan om in actie en je kunt zo de talenten van je mensen boven laten komen. Geen lange theoretische uiteenzettingen, maar juist een hele praktische aanpak om je plan daadwerkelijk uit te voeren.”

logo Waterschap Rivierenland

Harald Smeets, teamleider

“Ik heb onder andere geleerd wat ik als leidinggevende kan doen om mijn teamleden te helpen bij hun beleving van de werkdruk. Ik zie dat het ziekteverzuim van mijn team gestaag daalt en het werkplezier stijgt sinds ik hier mee bezig ben.”

Zorg dat je helder bent in je communicatie. Dat is vaak (nog) belangrijker dan aardig.